سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقایسه یوپی اس

مقایسه یوپی اس

,

فروش ups

,

یوپی‌اس

,

یو پی‌اس

,

شرکت یو پی‌اس

علل برتری استفاده از یوپی اس های Eximpower نسبت به سایر یو پی اس ها

 

1-مشخصات ظاهری و فیزیکی :

وزن کم: همانطور که میدانید از مشخصات بسیار مهم در زمان سرویس و نگهداری در مورد یک یو پی اس بحث وزن این سیستم است

 

وزن یک یو پی اس از جمله اشکالات انواع یو پی اس هاست و معمولا” سرویس کار را با این مشکل روبرو میسازد از آنجایی که وزن یک سیستم یو پی اس 6KVA مدل   Eximpower حدود 18 کیلو گرم است به دلیل تکنولوژی پیشرفته این مشکل برای سرویس کار برطرف می شود این مزیت باعث میشود حمل و نقل این سیسیتم نیز حتی به طریق هوایی به آسانی و با هزینه منطقی تری انجام شود

 

حجم کم: ابعاد بسیار کوچک این یوپی اس از جمله برتری هایی است که مشتریان این سیستم را قادر میسازد که این سیستم را در فضا های کوچک البته دارای مسیر خنک کننده هوایی مناسب مورد استفاده قرار دهند ابعاد این سیستم 4775*2113*340   mm است . گفتنی است اکثر شعب بیمه و بانک به دلیل استفاده از حدود 12تا 15 کامپپیوتر در شعب خود وو همینطور استفاده از یک عدد دستگاه ATM  ویک شماره انداز توانی معادل 4الی 5 هزار وات مصرف دارد . برای پاسخگویی به این نیاز باید از یک عدد دستگاه 6KVA استفاده شود از این رو برای تجهیز یک شعبه با توجه به گرانبها بودن متراژ محیط های اداری – تجاری (از 15 الی 40 میلیون در هر متر مربع) حجم و اندازه فیزیکی مناسب جزء نکات حایز اهمیت در انتخاب یک یو پی اس است .

یوپی اس های با توان 6KVA شرکت فیام صنعت دارای اندازه فیزیکی (W 42 H 110 L 55 ) انتخاب مناسبی برای محیط های مذکور است . دارا بودن تکنولوژی Hi-TECH باعث بالا بردن قابل توجه عملکرد و بازدهی در این نوع از یو پی اس ها به نسبت سایر یو پی اس هاست .

 

ظاهری شکیل و زیبا و ساده : ظاهر مناسب این توان را به مشترین میدهد که بتوانند این سیستم

رادر محیط عادی کار خود بدون نیاز به هیچ پوششی که معمولا برای پنهان کردن ظاهر زمخت

و نا زیبا انواع یو پی اس ها استفاده میشود بکار برند . در واقع میتوان یو پی اس ها را بجای استقرار در انباری ها ویا کمد های تنگ و تاریک به فضایی مناسب با دمایی بهتر منتقل کرد

واز کارایی و عمر بالاتری برخوردار شد . این مشخصه باعث میشود بدون نیاز به نرم افزار های خاص براحتی آلارم های خود را به گوش مصرف کننده برساند.

مشخصات فنی برتر :

 

ضریب THDi<5% :

 

همانطور که میدانید دستگاه یو پی اس یک بار غیر خطی است که وقتی به شبکه برق شهر وصل میشود هارمونیکهایی را تولید میکند.این هارمونیک ها هر چه بیشتر باشند تأثیرات مخرب تری به شبکه برق شهر منتقل میکنند .

THDi پارامتری است که میزان آن در یک یو پی اس می تواند نشان دهنده میزان تأثیرات مخرب یک وسیله برقی در شبکه برق شهر باشد . این پارامتر در یوپی اس های مختلف می تواند در محدوده (5% الی 50%) باشد به شکل موج زیر توجه فرمایید.تا اثر تخریبی بزرگ بودن این عدد در شبکه برق شهر را ملاحظه کنید . همینطور این پارامتر تاثیر به سزایی در کارکرد بهینه تر یو پی اس با ژتراتور دارد . به این ترتیب که هرجه میزان THi به عدد صفر نزدیک باشد قابلیت کارکرد بهینه یو پی اس با ژنراتور هم سنگ خود بیشتر است. یعنی اگر THI به 30% یا بالاتر از ان برسد یو پی اس تنها قابلیت کار باژنراتوری با 2الی 3 برابر یا حتی بیشتر از توان خود دارد .

بعنوان مثال اگر شرکتی دارای ژنراتور 6KVA  باشد و از یو پی اسی با این توان اما با 30THDI  درصد استفاده کند این یوپی اس تنها میتواند 2KVA از 6KVA توان خروجی ژنراتور را به مجموعه تحویل دهد بنابرتوضیحات مذکور اگر شرکتی از ژنراتور استفاده میکند منطقی است در هنگام خرید یو پی اس به پارامتر حیاتی توجه ویژه ای داشته باشد .

122 300x190 مقایسه یوپی اس

THDi در یو پی اس

 

 

اثر تخریبی بزگ بودن THDI تغییر شکل موج سینوسی برق شهر برای سایر مصرف کنندگان برق است و البته هزینه ای را نیز به کنتورهای که دیماند را نیز نشان میدهد به صورت ماهانه اضافه میکند .

THDI<5% از بررتری های این سیستم است زیرا بزرگ بودن این پارامتر در سایر سیستم ها به حدی است که معمولادر مشخصات فنی و کاتالوگ های تولید کنندگان درج نمی شود .

2-2 – INPUT POWER FACTOR : INPUTPF>0.99 یا ضریب توان در ورودی یک سیستم الکترونیکی مثل یوپی اس که از دیدگاه برق شهر بعنوان یک بار غیر خطی شناخته میشود . معمولا عامل بسیار تأثیر گذاری در ایجاد بار REACTIVE  روی شبکه برق شهر است در یرخی از یو پی اس ها با استفاده از یک سیستم الکترونیکی اصلاح ضریب توان (PFC-Power Factor correction ) این پارامتر را که در اکثر یو پی اس ها حدود0?6 – 0?7 را به عددی نزدیک به عدد 1 میرسانند . در این صورت یو پی اس از لحاظ امپدانسی برای شبکه برق شهر مانند یک بار خطی میشود برای انجام این کار یا باید نوع شارژر آنها را از انواع SCR  است

این مشکل با یک مدار POER FACTOR FILTER کمی اصلاح میشود ولی هرگز به مانند مدارات سیستم IGBT نمیشود . در یو پی اس های مدل CLEAN POWWER این کار به گونه ی اول انجام شده است .لذا INPUT POWER FACTOR به عدد استثنایی 0?99 رسیده است .

از طرفی POWER FACTOR خود سیستم در مدل های ,1KVA, 2KVA 3KVA  عدد 0?9 است ( بصورت سفارشی می توان از 0?8 استفاده کرد ).لذا توانایی سرویس دهی به بارهایی با توان 20% بالاتر نسبت به مدلهای مشابه دارا است . برای مثال توان یک سیستم 6KVA در این سیستم در حدود 5400 وات است در صورتی که در سیسستم های مشابه در بهترین حالت این توان به حدود 4200 ومیرسد .

29 300x190 مقایسه یوپی اس

powerfactor یو پی اس

 

2-3-وجود نرم افزار و سخت افزار مانیتورینگ (SNMP):

شاید برای شما هم پیش آمده که در زمان قطعی برق و عدم دسترسی به صفحه lcd یو پی اس نتوانید از مقدار زمان پشتیبانی یو پی اس خبر دار شوید کارت SNMP به همراه نرم افزار LanSafe  به مشتری این امکان را میدهد که در هر زمان به شرایط کامل یو پی اس از قبیل ولتاژهای ورودی-خروجی – دمای داخلی – ولتاژ باتری ها و… از طریق کارت SNMP دسترسی داشته باشد ودر زمان قطعی برق شهر بتواند مدیریت صحیحی را بر روی مصرف کنندها انجام دهد . در ضمن با استفاده از کارت SNMP میتوان کلیه مشخصه های یو پی اس را کنترل نموده ودر صورت نیاز تغییر داد .

 

شرکت فیام صنعت با توجه به نیاز مشتری برای موارد خاص امادگی کامل برای ارایه محصولات یو پی اس با مارک های APC ساخت کشور آمریکا EXimPower ساخت کشور ایتالیا Power ساخت کشور تایوان وباتری با مارک های فیام (ّFiamm) ساخت کشور ایتالیا , long ساخت کشور تایوان و مارک های ABC و TOP Power  وOPTIMA ساخت کشور چین را اعلام میدارد.

 

 

 

15خصیصه بارز محصولات “EXIM POWER” به شرح زیر است

 

1?محدوده گسترده در درریافت برق ورودی  AC220± 30% در صد, که این امر موجب استفاده کمتر از باتری و انرژی ذخیره شده آن در افت و خیز برق شهر میشود و لذا یو پی اس لمکان ارایه برق مناسب از باتری در هنگام قطعی برق را برای مدت زمان طولانی تری دارد. در حالی که اکثر یو پی اس های داخل کشور محدوده ای در حوالی 220± 20% درصد را پشتیبانی می کنند.

2?محدوده گسترده دریافت فرکانس برق ورودی شهر –محدوده(40تا 70HZ) میباشد که قابلیت کارکرد با انواع ژنراتور و با فرکانسهای مختلف را به یو پی اس بدون استفاده از باتری را میدهد . در حالی که برای اکثر یو پی اس ها بازه پشتیبانی فرکانس محدوده کوچکتر 50±10% HZ است . در خارج از این محدوده یو پی اس از باتری خود استفاده میکند .وذخیره باتری زودتر تمام میشود .

  1. THDI کمتر از 5% که باعث میشود یو پی اس بتواند تقریبا باژنراتور توان معادل خود کار کند . این در حالی است که در اکثر یو پی اس های عرضه شده در کشور این میزان به حدی بالا است . که شرکت اکثرا از قید این مشخصه در کاتالوگ خود خود داری می کنند.

4?ضریب توان یو پی اس های شرکت فیام در عدد  0?8به صورت استاندارد و 0?9بصورت سفارشی تعبیه شده است اما در سایر محصولات تولیدی مانند اکثر یو پی اس های داخلی و خارجی عرضه شده در ایران   ضریب توان نهایتا عدد 0?7 میباشد که این امر موجب میشود تا مثلا در دستگاهی به توان 10KVA توانی معادل 1000 الی 2000 وات کمتر از دستگاههای شرکت فیام صنعت EXIM POWER در خروجی خود ارایه کند.

  1. جریان شارژ قوی در دستگاههای مجموعه فیام صنعت با برند EXIM POWER باعث شده است تا این دستگاها قابلیت کارکرد با باتری های آمپر بالا برای Backup های طولانی تر را داشته باشد همچنین شدت جریان های بالا وکنترل شده در شارژر باعث میشود تا باتری ها در مدت زمان کمتری نسبت به سایر یو پی اس های داخل کشور شارژ شوند .در بسیاری از یو پی اس ها این قابلیت با اضافه کردن یک شارژر در جعبه باتری بدست آمده است . این کار نه تنها به لحاظ استاندارد پذیرفته نیست بلکه عملا ولتاژ خطرناک برق شهر را به جایی که هیچ نصاب و یا تعمیر کاری فکر نمیکند (در درون جعبه باتری) می کشاند و خطر جانی برای تعمیر کار را چند برابر می کند . ضمن اینکه با کارکرد ورشارژ داخلی یوپی اس شارژبیرونی (درون جعبه باتری ) احتمال خطادر عملکرد هر یک از این دوشارژر اضافه میگردد و امکان متورم شدن باتری ها بسیار افزایش   می یابد .
  2. وجودقابلیت تنظیم ولتاژ خروجی در ولتاژ های 200-208-220-230و240 بصورت نرم افزاری در این یو پی اس ها که در بسیاری از موارد شبیه به آن این set کردن از پتاسیومتر هایی که بر روی برد یو پی اس وجود دارد توسط تکنسین های شرکت ارایه دهنده انجام میشود .

 

  1. سیستم فن هوشمند با چهار سرعت کاری به نسبت میزان کارکرد دستگاه میباشد.که باعث میشود حرارت داخلی یو پی اس تحت کنترل دقیق تر قرار گیرد. اما در سایر یو پی اس ها اکثرا سستم خنک کننده فن با یک سرعت یا نهایتا دو سرعت کار کنترل را انجام میدهد وتوان محدود تری دارد.

 

 

 

 

  1. طراحی بسیار مناسب (COMPACT DESIGN):

این یو پی اس بصورتی طراحی شده است که مناسب جهت نصب در محیط هایی است که با کمبود جا روبرو هستند. همینطور این سیستم دارای وزن کمتر نسبت به سایر یو پی اس ها ست و برای حمل و نقل از سهولت بیشتری برخوردار است .

  1. دارای دو بردDSP است که در اکثر ییو پی اس ها یک برد وجود دارد طبیعتا فرآیند تحلیل سیگنال دیجیتالی در مدل فیام صنعت بهتر پردازش میکند.
  2. این یو پی اس ها دارای حفاظت در برابر جریان بالا,اضافه بار ,اتصال کوتاه و اتصال معمولی,حفاظت در برابر رعدو برق و همینطور انواع شوک های شبکه از قبیل surge,sag و spike میباشد.

 

11?این یو پی اس ها دارای تکنولوژی HOT SWAPPALE BATTERY هستند یعنی در زمانی که برق شهر وجود دارد و در هنگام کار دستگاه در صورت نیاز بدون نیاز به قطع یو پی اس ویا قطع برق شهر امکان تعویض باتری یو پی اس وجود دارد.

در تمام این مدت یو پی اس با استفاده از بخش RECTIFIER خود برق ورودی را دریافت نموده وبا انجام عملیات dc سازی و سپس ac کردن آن

ولتاژی کاملا تثبیت شده و بدون نویز را با تلرانس و دقت 1% در اختیار مصرف کننده قرار میدهد.

  1. از انجاییکه snmp پروتکل ارتباط شبکه ای یو پی اس با اپراتور است

این شرکت با ارایه دادن snmp های تولید شرکت EXIM POWERتوانسته است ارتقاء پذیری بسیار بالایی بین این پروتکل ارتباطی و یو پی اس برقرار کند . واز انجایی که تنها دو شرکت دیگرeaton-megatech تولید کننده snmp در دنیا هستند فاکتور بسیار مهمی در ثابت کردن تکنولوژی بالا در محصولات شرکت EXIM POWER است

  1. این یو پی اس ها دارای قابلیت ارتقاء پذیری نرم افزاری هستند که باعث میشود شما با خرید یو پی اس در سالهای آتی UPDATE اخرین نرم افزارهای ان استفاده کنید ومطمان باشید که به هیچ وجه برای دسترسی بیشتر به سخت افزار جدیدتر نیاز ندارید .

14?قابلیت تحمل اضافه بار را تا 150 برابر ظرفیت را به مدت 1 دقیقه دارا ست و همینطور قابلیت تحمل اضافه ظرفیت بین 150تا 125 درصد را تا 10دقیقه داراست اما سایرین در این رنج راتا 1 دقیقه ساپورت میکنند.

 

نوشته مقایسه یوپی اس اولین بار در شرکت گونش صنعت - یو پی اس،فروش یو پی اس،باتری یو پی اس،تعمیر یو پی اس پدیدار شد.


مقایسه یوپی اس

مقایسه یوپی اس

,

فروش ups

,

یوپی‌اس

,

یو پی‌اس

,

تعمیر یو پی‌اس

علل برتری استفاده از یوپی اس های Eximpower نسبت به سایر یو پی اس ها

 

1-مشخصات ظاهری و فیزیکی :

وزن کم: همانطور که میدانید از مشخصات بسیار مهم در زمان سرویس و نگهداری در مورد یک یو پی اس بحث وزن این سیستم است

 

وزن یک یو پی اس از جمله اشکالات انواع یو پی اس هاست و معمولا” سرویس کار را با این مشکل روبرو میسازد از آنجایی که وزن یک سیستم یو پی اس 6KVA مدل   Eximpower حدود 18 کیلو گرم است به دلیل تکنولوژی پیشرفته این مشکل برای سرویس کار برطرف می شود این مزیت باعث میشود حمل و نقل این سیسیتم نیز حتی به طریق هوایی به آسانی و با هزینه منطقی تری انجام شود

 

حجم کم: ابعاد بسیار کوچک این یوپی اس از جمله برتری هایی است که مشتریان این سیستم را قادر میسازد که این سیستم را در فضا های کوچک البته دارای مسیر خنک کننده هوایی مناسب مورد استفاده قرار دهند ابعاد این سیستم 4775*2113*340   mm است . گفتنی است اکثر شعب بیمه و بانک به دلیل استفاده از حدود 12تا 15 کامپپیوتر در شعب خود وو همینطور استفاده از یک عدد دستگاه ATM  ویک شماره انداز توانی معادل 4الی 5 هزار وات مصرف دارد . برای پاسخگویی به این نیاز باید از یک عدد دستگاه 6KVA استفاده شود از این رو برای تجهیز یک شعبه با توجه به گرانبها بودن متراژ محیط های اداری – تجاری (از 15 الی 40 میلیون در هر متر مربع) حجم و اندازه فیزیکی مناسب جزء نکات حایز اهمیت در انتخاب یک یو پی اس است .

یوپی اس های با توان 6KVA شرکت فیام صنعت دارای اندازه فیزیکی (W 42 H 110 L 55 ) انتخاب مناسبی برای محیط های مذکور است . دارا بودن تکنولوژی Hi-TECH باعث بالا بردن قابل توجه عملکرد و بازدهی در این نوع از یو پی اس ها به نسبت سایر یو پی اس هاست .

 

ظاهری شکیل و زیبا و ساده : ظاهر مناسب این توان را به مشترین میدهد که بتوانند این سیستم

رادر محیط عادی کار خود بدون نیاز به هیچ پوششی که معمولا برای پنهان کردن ظاهر زمخت

و نا زیبا انواع یو پی اس ها استفاده میشود بکار برند . در واقع میتوان یو پی اس ها را بجای استقرار در انباری ها ویا کمد های تنگ و تاریک به فضایی مناسب با دمایی بهتر منتقل کرد

واز کارایی و عمر بالاتری برخوردار شد . این مشخصه باعث میشود بدون نیاز به نرم افزار های خاص براحتی آلارم های خود را به گوش مصرف کننده برساند.

مشخصات فنی برتر :

 

ضریب THDi<5% :

 

همانطور که میدانید دستگاه یو پی اس یک بار غیر خطی است که وقتی به شبکه برق شهر وصل میشود هارمونیکهایی را تولید میکند.این هارمونیک ها هر چه بیشتر باشند تأثیرات مخرب تری به شبکه برق شهر منتقل میکنند .

THDi پارامتری است که میزان آن در یک یو پی اس می تواند نشان دهنده میزان تأثیرات مخرب یک وسیله برقی در شبکه برق شهر باشد . این پارامتر در یوپی اس های مختلف می تواند در محدوده (5% الی 50%) باشد به شکل موج زیر توجه فرمایید.تا اثر تخریبی بزرگ بودن این عدد در شبکه برق شهر را ملاحظه کنید . همینطور این پارامتر تاثیر به سزایی در کارکرد بهینه تر یو پی اس با ژتراتور دارد . به این ترتیب که هرجه میزان THi به عدد صفر نزدیک باشد قابلیت کارکرد بهینه یو پی اس با ژنراتور هم سنگ خود بیشتر است. یعنی اگر THI به 30% یا بالاتر از ان برسد یو پی اس تنها قابلیت کار باژنراتوری با 2الی 3 برابر یا حتی بیشتر از توان خود دارد .

بعنوان مثال اگر شرکتی دارای ژنراتور 6KVA  باشد و از یو پی اسی با این توان اما با 30THDI  درصد استفاده کند این یوپی اس تنها میتواند 2KVA از 6KVA توان خروجی ژنراتور را به مجموعه تحویل دهد بنابرتوضیحات مذکور اگر شرکتی از ژنراتور استفاده میکند منطقی است در هنگام خرید یو پی اس به پارامتر حیاتی توجه ویژه ای داشته باشد .

122 300x190 مقایسه یوپی اس

THDi در یو پی اس

 

 

اثر تخریبی بزگ بودن THDI تغییر شکل موج سینوسی برق شهر برای سایر مصرف کنندگان برق است و البته هزینه ای را نیز به کنتورهای که دیماند را نیز نشان میدهد به صورت ماهانه اضافه میکند .

THDI<5% از بررتری های این سیستم است زیرا بزرگ بودن این پارامتر در سایر سیستم ها به حدی است که معمولادر مشخصات فنی و کاتالوگ های تولید کنندگان درج نمی شود .

2-2 – INPUT POWER FACTOR : INPUTPF>0.99 یا ضریب توان در ورودی یک سیستم الکترونیکی مثل یوپی اس که از دیدگاه برق شهر بعنوان یک بار غیر خطی شناخته میشود . معمولا عامل بسیار تأثیر گذاری در ایجاد بار REACTIVE  روی شبکه برق شهر است در یرخی از یو پی اس ها با استفاده از یک سیستم الکترونیکی اصلاح ضریب توان (PFC-Power Factor correction ) این پارامتر را که در اکثر یو پی اس ها حدود0?6 – 0?7 را به عددی نزدیک به عدد 1 میرسانند . در این صورت یو پی اس از لحاظ امپدانسی برای شبکه برق شهر مانند یک بار خطی میشود برای انجام این کار یا باید نوع شارژر آنها را از انواع SCR  است

این مشکل با یک مدار POER FACTOR FILTER کمی اصلاح میشود ولی هرگز به مانند مدارات سیستم IGBT نمیشود . در یو پی اس های مدل CLEAN POWWER این کار به گونه ی اول انجام شده است .لذا INPUT POWER FACTOR به عدد استثنایی 0?99 رسیده است .

از طرفی POWER FACTOR خود سیستم در مدل های ,1KVA, 2KVA 3KVA  عدد 0?9 است ( بصورت سفارشی می توان از 0?8 استفاده کرد ).لذا توانایی سرویس دهی به بارهایی با توان 20% بالاتر نسبت به مدلهای مشابه دارا است . برای مثال توان یک سیستم 6KVA در این سیستم در حدود 5400 وات است در صورتی که در سیسستم های مشابه در بهترین حالت این توان به حدود 4200 ومیرسد .

29 300x190 مقایسه یوپی اس

powerfactor یو پی اس

 

2-3-وجود نرم افزار و سخت افزار مانیتورینگ (SNMP):

شاید برای شما هم پیش آمده که در زمان قطعی برق و عدم دسترسی به صفحه lcd یو پی اس نتوانید از مقدار زمان پشتیبانی یو پی اس خبر دار شوید کارت SNMP به همراه نرم افزار LanSafe  به مشتری این امکان را میدهد که در هر زمان به شرایط کامل یو پی اس از قبیل ولتاژهای ورودی-خروجی – دمای داخلی – ولتاژ باتری ها و… از طریق کارت SNMP دسترسی داشته باشد ودر زمان قطعی برق شهر بتواند مدیریت صحیحی را بر روی مصرف کنندها انجام دهد . در ضمن با استفاده از کارت SNMP میتوان کلیه مشخصه های یو پی اس را کنترل نموده ودر صورت نیاز تغییر داد .

 

شرکت فیام صنعت با توجه به نیاز مشتری برای موارد خاص امادگی کامل برای ارایه محصولات یو پی اس با مارک های APC ساخت کشور آمریکا EXimPower ساخت کشور ایتالیا Power ساخت کشور تایوان وباتری با مارک های فیام (ّFiamm) ساخت کشور ایتالیا , long ساخت کشور تایوان و مارک های ABC و TOP Power  وOPTIMA ساخت کشور چین را اعلام میدارد.

 

 

 

15خصیصه بارز محصولات “EXIM POWER” به شرح زیر است

 

1?محدوده گسترده در درریافت برق ورودی  AC220± 30% در صد, که این امر موجب استفاده کمتر از باتری و انرژی ذخیره شده آن در افت و خیز برق شهر میشود و لذا یو پی اس لمکان ارایه برق مناسب از باتری در هنگام قطعی برق را برای مدت زمان طولانی تری دارد. در حالی که اکثر یو پی اس های داخل کشور محدوده ای در حوالی 220± 20% درصد را پشتیبانی می کنند.

2?محدوده گسترده دریافت فرکانس برق ورودی شهر –محدوده(40تا 70HZ) میباشد که قابلیت کارکرد با انواع ژنراتور و با فرکانسهای مختلف را به یو پی اس بدون استفاده از باتری را میدهد . در حالی که برای اکثر یو پی اس ها بازه پشتیبانی فرکانس محدوده کوچکتر 50±10% HZ است . در خارج از این محدوده یو پی اس از باتری خود استفاده میکند .وذخیره باتری زودتر تمام میشود .

  1. THDI کمتر از 5% که باعث میشود یو پی اس بتواند تقریبا باژنراتور توان معادل خود کار کند . این در حالی است که در اکثر یو پی اس های عرضه شده در کشور این میزان به حدی بالا است . که شرکت اکثرا از قید این مشخصه در کاتالوگ خود خود داری می کنند.

4?ضریب توان یو پی اس های شرکت فیام در عدد  0?8به صورت استاندارد و 0?9بصورت سفارشی تعبیه شده است اما در سایر محصولات تولیدی مانند اکثر یو پی اس های داخلی و خارجی عرضه شده در ایران   ضریب توان نهایتا عدد 0?7 میباشد که این امر موجب میشود تا مثلا در دستگاهی به توان 10KVA توانی معادل 1000 الی 2000 وات کمتر از دستگاههای شرکت فیام صنعت EXIM POWER در خروجی خود ارایه کند.

  1. جریان شارژ قوی در دستگاههای مجموعه فیام صنعت با برند EXIM POWER باعث شده است تا این دستگاها قابلیت کارکرد با باتری های آمپر بالا برای Backup های طولانی تر را داشته باشد همچنین شدت جریان های بالا وکنترل شده در شارژر باعث میشود تا باتری ها در مدت زمان کمتری نسبت به سایر یو پی اس های داخل کشور شارژ شوند .در بسیاری از یو پی اس ها این قابلیت با اضافه کردن یک شارژر در جعبه باتری بدست آمده است . این کار نه تنها به لحاظ استاندارد پذیرفته نیست بلکه عملا ولتاژ خطرناک برق شهر را به جایی که هیچ نصاب و یا تعمیر کاری فکر نمیکند (در درون جعبه باتری) می کشاند و خطر جانی برای تعمیر کار را چند برابر می کند . ضمن اینکه با کارکرد ورشارژ داخلی یوپی اس شارژبیرونی (درون جعبه باتری ) احتمال خطادر عملکرد هر یک از این دوشارژر اضافه میگردد و امکان متورم شدن باتری ها بسیار افزایش   می یابد .
  2. وجودقابلیت تنظیم ولتاژ خروجی در ولتاژ های 200-208-220-230و240 بصورت نرم افزاری در این یو پی اس ها که در بسیاری از موارد شبیه به آن این set کردن از پتاسیومتر هایی که بر روی برد یو پی اس وجود دارد توسط تکنسین های شرکت ارایه دهنده انجام میشود .

 

  1. سیستم فن هوشمند با چهار سرعت کاری به نسبت میزان کارکرد دستگاه میباشد.که باعث میشود حرارت داخلی یو پی اس تحت کنترل دقیق تر قرار گیرد. اما در سایر یو پی اس ها اکثرا سستم خنک کننده فن با یک سرعت یا نهایتا دو سرعت کار کنترل را انجام میدهد وتوان محدود تری دارد.

 

 

 

 

  1. طراحی بسیار مناسب (COMPACT DESIGN):

این یو پی اس بصورتی طراحی شده است که مناسب جهت نصب در محیط هایی است که با کمبود جا روبرو هستند. همینطور این سیستم دارای وزن کمتر نسبت به سایر یو پی اس ها ست و برای حمل و نقل از سهولت بیشتری برخوردار است .

  1. دارای دو بردDSP است که در اکثر ییو پی اس ها یک برد وجود دارد طبیعتا فرآیند تحلیل سیگنال دیجیتالی در مدل فیام صنعت بهتر پردازش میکند.
  2. این یو پی اس ها دارای حفاظت در برابر جریان بالا,اضافه بار ,اتصال کوتاه و اتصال معمولی,حفاظت در برابر رعدو برق و همینطور انواع شوک های شبکه از قبیل surge,sag و spike میباشد.

 

11?این یو پی اس ها دارای تکنولوژی HOT SWAPPALE BATTERY هستند یعنی در زمانی که برق شهر وجود دارد و در هنگام کار دستگاه در صورت نیاز بدون نیاز به قطع یو پی اس ویا قطع برق شهر امکان تعویض باتری یو پی اس وجود دارد.

در تمام این مدت یو پی اس با استفاده از بخش RECTIFIER خود برق ورودی را دریافت نموده وبا انجام عملیات dc سازی و سپس ac کردن آن

ولتاژی کاملا تثبیت شده و بدون نویز را با تلرانس و دقت 1% در اختیار مصرف کننده قرار میدهد.

  1. از انجاییکه snmp پروتکل ارتباط شبکه ای یو پی اس با اپراتور است

این شرکت با ارایه دادن snmp های تولید شرکت EXIM POWERتوانسته است ارتقاء پذیری بسیار بالایی بین این پروتکل ارتباطی و یو پی اس برقرار کند . واز انجایی که تنها دو شرکت دیگرeaton-megatech تولید کننده snmp در دنیا هستند فاکتور بسیار مهمی در ثابت کردن تکنولوژی بالا در محصولات شرکت EXIM POWER است

  1. این یو پی اس ها دارای قابلیت ارتقاء پذیری نرم افزاری هستند که باعث میشود شما با خرید یو پی اس در سالهای آتی UPDATE اخرین نرم افزارهای ان استفاده کنید ومطمان باشید که به هیچ وجه برای دسترسی بیشتر به سخت افزار جدیدتر نیاز ندارید .

14?قابلیت تحمل اضافه بار را تا 150 برابر ظرفیت را به مدت 1 دقیقه دارا ست و همینطور قابلیت تحمل اضافه ظرفیت بین 150تا 125 درصد را تا 10دقیقه داراست اما سایرین در این رنج راتا 1 دقیقه ساپورت میکنند.

 

نوشته مقایسه یوپی اس اولین بار در شرکت گونش صنعت - یو پی اس،فروش یو پی اس،باتری یو پی اس،تعمیر یو پی اس پدیدار شد.


فروش و تعمیر یو پی اس، قیمت یو پی اس،یو پی اس

فروش و تعمیر یو پی اس، قیمت یو پی اس،یو پی اس

UPS در واقع حروف اول عبارت Uninterruptible poriello family یو پی اس یوپی اس | یو پی اس | باتریwer supply ،به معنای منبع تغذیه بدون وقفه(یو پی اس) است.
یوپی اس یک منبع تغذیه الکترونیکی می باشد که وظیفه اصلی آن ، تامین بدون وقفه ی توان مورد نیاز بار مصرفی می باشد ، این سیستم بین برق شهر و دستگاه مصرف کننده قرار گرفته علاوه بر تثبیت و تنظیم برق شبکه مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس مصرف کننده می گردد . همچنین یو پی اس به عنوان منبع توان بدون وقفه با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری یو پی اس ، برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده را تامین می نماید .
درحقیقت استفاده از یک انرژی پشتیبان مانند سیستم تامین انرژی بدون وقفه (UPS) شما را قادرمیسازد که بربیشترمشکلات ناشی ازبرق شهرفائق آیید وهمچنین محافظت دربرابرقطع کلی برق را نیز بدست آورید
شما می توانید سطوح مختلفی ازحفاظت را درمقابل مشکلات برق برای سیستم خود جهت جلوگیری ازتخریب ویا ازدست دادن اطلاعات به کارگیرید.

از نگاه دیگر برای اهمیت سیستم دستگاه یو پی اس میتوان به وجه اقتصادی آن توجه کرد . شما یک خط تولیدیا یک مرکز تجاری کوچک را در نظر بگیرید که در صورت تعطیل شدن فعالیت آنها حتی برای یک دقیقه احتمالدارد که ضررهای بسیاری به مجموعه وارد گردد.به همین علت با استفاده از یک سیستم منبع تغذیه بی وقفه مناسب مانند یو پی اس های APC و یا EXIMPOWER  میتوان از وارد شدن خسارات مالی جلو گیری به عمل آورد

مسائل و مشکلاتی که نگرانی اصلی کاربران یو پی اس می‌باشند :

سخت‌افزار کامپیوتری از تولید و محصول کمکی مفید به یک منبع ICT آن‌لاین تبدیل شده است که برای بقای اکثر سازمان‌ها الزامی می‌باشد. نقشیو پی اس ها مطابق با آن در حمایت از این منبع در مقابل تهدید اختلالات نیرو در کابل‌ها و قطعی برق به یک موضوع مهم تبدیل شده است. با این وجود حتی اگرچه تصور می‌شود که یوپی اس ها این مسئولیت را افزایش داده است، کاربران‌شان باعث شده است که با اعتبار بیشتر، کارآیی بیشتر، روندهای کم‌هزینه‌تر و انعطاف‌پذیری بیشتر از قبل، عمل کنند.
شرکت عرضه‌ی نیروی بدون قطعی (بی‌وقفه) -یو پی اس-اخیراً یک بررسی را انجام داده است تا مشخص شود که کدام مسئله‌ی نیرو، دقیقاً مشکل اپراتورهای مرکز داده می‌باشند و چگونه آنها از عرضه‌کنندگان UPS خود برای پاسخ انتظار دارند. یک نگاه اجمالی به نتایج تحقیق و اولویت‌های پاسخ‌دهندگان و همچنین چگونگی فراهم آوردن پاسخ توسط تکنولوژی‌های یو پی اس و عرضه‌کنندگان آنها، اصول کلی برای رسیدن به ساختارها و طرح‌های یو پی اس مفید در آینده مطرح شده است که بهترین سازگاری و تناسب را با روندهای تکنیکی و تجاری امروزی دارند.

شرکت عرضه‌ی نیروی برق بی وقفه(شرکت یو پی اس) اخیراً یک بررسی را انجام داده است تا مشخص شود که کدام مسئله‌ی نیرو، دقیقاً مشکل اپراتورهای مرکز داده می‌باشند و چگونه آنها از عرضه‌کنندگان یوپی اس خود برای پاسخ انتظار دارند. یک نگاه اجمالی به نتایج تحقیق و اولویت‌های پاسخ‌دهندگان و همچنین چگونگی فراهم آوردن پاسخ توسط تکنولوژی‌های یو پی اس و عرضه‌کنندگان آنها، اصول کلی برای رسیدن به ساختارها و طرح‌های یو پی اس مفید در آینده مطرح شده است که بهترین سازگاری و تناسب را با روندهای تکنیکی و تجاری امروزی دارند

اعتبار یکی از اصول اساسی می‌باشد زیرا اگرچه بارها دارای رشد سریع می‌باشند و به موضوعات مهم تبدیل شده‌اند، نیروی کابل‌های الکتریکی اعتبار کمتری دارد و هیچ پیشرفتی در سال‌های موجود صورت نگرفته است. در حدود بیش از 75? پاسخ‌دهندگان به تحقیق بیان کرده‌اند که سیستم یو پی اسشان از تجهیزات اصلی در طی افزایش ولتاژ نیرو در 12 ماه گذشته حمایت کرده است، در حالیکه 78? عقیده داشتند موقعیت نسبت به ده سال بعدی، بدتر هم خواهد شد. این دلیل خوبی برای بیان این عقیده می‌باشد که 19 گیگاوات ظرفیت تولید تا سال 2018 کاهش خواهد یافت زیرا ایستگاه‌های نیروی هسته‌ای، نفتی و زغالی بسته می‌شوند. جایگزینی دوره‌ای این با منابع نیرو طبق قانون مربوط به حفاظت محیط‌زیست یک چالش مطابق با سازمان انرژی و تغییرات آب و هوایی خواهد شد. این می‌تواند باعث مقیاس‌بندی نیرو و قطعی‌های احتمالی شود.

افزایش هزینه‌های انرژی هم نگرانی اصلی 80 درصد پاسخ‌دهندگان می‌باشد زیرا تصور می‌کنند که تأثیر مقیاس‌بندی تقاضا و هزینه‌های مربوط به هر واحد، دو برابر شده است. کاهش وابستگی به کربن هم به یک اولویت در حال افزایش تبدیل شده است و اساساً حاصل قوانینی مثل طرح کارآیی انرژی CRC می‌باشد که به امور مالی و شدت سازمان‌ها به علت عدم اجرای اصول و سیاست‌های مربوط به محیط‌زیست آسیب خواهدرساند.

تحقیق نشان می‌دهد که اخیراً 63 درصد کاهش هزینه به علت کاهش مصرف نیرو می‌باشد در حالیکه 27 درصد به علت کاهش وابستگی به کربن می‌باشد. خرید تجهیزات اصلی توسط کاربران هم تأثیرگذار بوده است و 82 درصد پاسخ‌دهندگان کارآیی انرژی را به عنوان فرضیه‌ی اصلی خرید مطرح کرده‌اند. این شامل یو پی اس می‌شود که تقریباً 54 درصد گزارش کرده‌اند که سیستم‌های یو پی اس مدرن که با فرضیات مربوط به شرایط محیطی طراحی و ساخته شده‌اند، به صورت مشخصی به مسائل مصرف نیرو و تجهیزات‌کننده در سازمان‌ها پاسخ داده‌اند

تکنولوژی بدون ترانسفورماتور در مرکز طرح یو پی اس مدرن قرار دارد. تأثیر فوری آن باعث افزایش کارآیی انرژی تا حدود 5 درصد کل میزان بار یو پی اس شده است. این به صورت بالقوه‌ای هزینه‌های مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. UPSهای بدون ترانسفورماتور یک عامل نیروی ورودی خیلی ثابت و زیاد را ارائه می‌کنند که باعث کاهش هزینه‌های نیروی الکتریسیته و جریان ورودی شده است.

فعالیت و اجرای طرح‌های بدون ترانسفورماتور ممکن است مزایای دیگری از طریق کاهش اندازه و وزن داشته باشد. یک KVA UPS120 به عنوان مثال می‌تواند به صورت یک واحد kg263 با اندازه‌ی m242/0 اجرا شود به عوض اینکه یک دستگاه m232/1 با وزن kg1200 نصب شود. این تأثیر زیادی روی حفاظت نیرو هم دارد زیرا سیستم‌های یو پی اس-UPS می‌توانند مجموعه‌های الگوهای دارای نیروی فعال در حالت موازی را تنظیم کنند به عوض اینکه واحدهای دارای شرایط یکنواخت را تنظیم کنند. چنین طرح‌هایی باعث افزایش اعتبار از طریق انعطاف‌پذیری بیشتر در مقابل افت عملکرد می‌شود و قابلیت دسترسی افزایش می‌یابد.

انعطاف‌پذیری در مقابل افت افزایش یافته است زیرا مدل‌های دارای قطعات بیشتر می‌تواند به راحتی در طرح اضافی N+1 یا حتی N+N ساخته شوند. به عنوان مثال یک بار KVA100 می‌توانند توسط یک یو پی اس قطعه‌ای دارای شش قطعه‌ی KVA20 حمایت شود. یوپی اس می‌تواند بطور کامل از بار اصلی حمایت کند حتی اگر یک قطعه افت داشته باشد. در این حالت UPS نسبت به افت عملکرد انعطاف‌پذیر می‌باشد. طرح قطعه‌ای باعث افزایش قابلیت دسترسی یو پی اس می‌شود زیرا یک قطعه‌ی دارای ایراد می‌تواند به سرعت جایگزین شود واین کاردرحدود نیم ساعت طول می‌کشد،در مقایسه با شش ساعتی که برای تشخیص و تعمیر سطح ترکیبی موردنیاز میباشد. قطعات همچنین می‌توانند hot swapped باشند، بدون اینکه به تبدیل بار اصلی به کابل‌های موجود نیاز داشته باشد. قابلیت دسترسی توسط ارتباط بین میزان زمان میانگین بین افت‌های عملکرد(MTBF)و زمان میانگین برای تعمیر (MTTB) توصیف می‌شود،بنابراین کاهش MTTR باعث افزایش قابلیت دسترسی یو پی اس می‌شود. سیستم‌های بدون ترانسفورماتور هم باعث افزایش اعتبار باتری از طریق استفاده از نیروی DC-DC می‌شوند که افزایش AC را از میان می‌برد که علت اصلی افت عملکرد باتری‌های دارای نیروی کم‌تر می‌باشد.

هرچند این پیشرفت سخت‌افزاری شکل گرفته است. کاربران عقیده دارند که اعتبار کلی منابع یو پی اس-UPSشان، توسط کیفیت بسته‌ی عرضه‌کننده‌ی یو پی اس کنترل می‌شود. در حدود 90 درصد پاسخ‌دهندگان در بررسی، عقیده دارند که حفاظت و ضرورت برای ارائه‌ی خدمات، از جمله عوامل مهم سخت‌افزاری برای تجارت می‌باشند. در حقیقت کیفیت خدمات به یک عامل برای انتخاب سخت‌افزار یو پی اس تبدیل شده است. عرضه‌کنندگان باید شایستگی توصیه و ارائه‌ی طرح‌های یوپی اس را به صورت موثر و سازگار با نیازهای کاربران داشته باشند به عوض اینکه فقط تولیدات بیان شده در کاتالوگ فروش‌شان را به فروش برسانند.

حفاظت و بقاء: سیستم‌های حفاظت از نیروی توزیع شده

مراکز داده در حال رواج بیشتر می‌باشند زیرا آنها به شرکت‌ها اجازه می‌دهند که منبع سرور اصلی‌شان را که در حال افزایش می‌یابد تعیین محل کنند و در یک حوزه‌ی مدیریتی این کار انجام می‌گیرد که می‌تواند به صورت ایمن هر دوی حمایت الکتریکی و فیزیکی را فراهم آورد. به هر حال مرکز داده، تنها بخشی از منبع ICT یک شرکت می‌باشد، بقیه در طی حوزه‌ی عملکردی به شکل ایستگاه‌های کاری و حتی اتاق‌های سرور محلی توزیع شده‌اند.

همه‌ی این تجهیزات ICT به حفاظت، نیروی مشخص با قابلیت دسترسی مناسب به چرخه‌های ویژه‌اش، نیاز دارند. به هر حال، این نیروی ویژه امکان دارد در حوزه‌های مختلف یک بخش متفاوت باشد.

Kenney Green، مدیر حمایت فنی در شرکت عرضه‌ی نیروی بی‌وقفه(یو پی اس)، شرکت Kohler به بررسی چگونگی استراتژی حفاظت نیروی موثر و کلی پرداخته است که می‌تواند توسط استقرار UPSهای مناسب برای هریک از این تقاضاهای توزیع شده و متفاوت برای حفاظت نیرو، توسعه یابد.

امروزه، سازمان‌ها به صورت کلی به زیرساخت ICTشان برای انجام فعالیت‌های روزمره و استراتژی‌های حمایت از تصمیم‌گیری وابسته می‌باشند. برای یک فعالیت بزرگ این می‌تواند شامل چندین خوشه از ایستگاه‌های کاری در داخل سازمان باشد که در سراسر بخش توزیع شده‌اند و توسط اتاق سرور یا مرکز داده خدمات‌رسانی می‌شوند. همه‌ی این تجهیزات پردازش داده، به همراه سخت‌افزار شبکه که مجاز به ایجاد ارتباط می‌باشد، باید با یک نیروی مناسب و بدون وقفه تغذیه شوند و این کار باید به صورت مدام باشد. یک راه‌حل برای نیروی برق بدون وقفه، نصب یک سیستم بزرگ یو پی اس می‌باشد که تجهیزات ICT را در داخل مرکز داده و در طی بخش تغذیه می‌کند.

به هر حال مشاهده خواهیم کرد که یک سیستم منفرد ممکن نیست موثرترین روش برای کاهش هزینه‌ها و فراهم آوردن راه‌حل دسترسی کامل و قابل قبول به نیرو باشد. هرچند می‌تواند از طریق ایجادیو پی اس خیلی مناسب تضمین شود و بار اصلی و بحرانی، سرمایه‌گذاری مورد نیاز را تضمین خواهد کرد.

خرید یک یو پی اس و نصب آن باعث شکل‌گیری قابلیت دسترسی مناسب به مقتضیات توان و نیروی اصلی و بحرانی در محل خواهد شد و بصورت دقیق توصیف می‌کند که منظور ما از بخش بحرانی، چه نوع بخشی می‌باشد.

سطوح قابلیت دسترسی

سازمان Uptime این موضوع را با توصیف چهار سطح قابلیت دسترسی مخاطب قرار داده است. این به سطوح ایجاد طرح‌های اضافی در مرکز داده و مسیرهای توزیع مرتبط می‌باشد و به عنوان خط‌مشی کلی برای سازمان‌هایی که در جستجوی راه‌حل مناسب برای این نوع فعالیت‌ها می‌باشند، کاربرد دارد. به عنوان مثال سطح II برای فعالیت‌هایی مثل مراکز داده‌ی چندبخشی، شرکت‌های اینترنتی بدون تعهدات به کیفیت خدمات یا شرکت تجاری کوچک با مقتضیات IT محدود به فعالیت نرمال در ساعات کاری مناسب می‌باشد. برعکس سطح IV برای شرکت‌های بین‌المللی بزرگ که دارای 7/24 خدمات آن‌لاین می‌باشند مثل تجارت الکترونیک، یا شرکت‌های اینترنتی با کیفیت زیاد و تعهدات به خدمات، کاربرد وسیعی دارد.

با این وجود تجزیه و تحلیل یک بخش واقعی می‌تواند نشان دهد که هیچ یک از بخش‌های زیرساخت ICT دارای سطوح دسترس یکسان نمی‌باشند. به عنوان مثال مرکز داده یا اتاق سرور می‌تواند در سطح II باشد، در حالیکه بعضی از ادارات یا ایستگاه‌های کاری‌شان می‌توانند دارای رویه‌ی بحرانی کمتر از 7/24 باشند و این سطح اضافی کمتر را نشان می‌دهد. این می‌تواند باعث کاهش بار در ups سطح II مراکز داده شود و مقتضیات اندازه و هزینه و خنک کردن تجهیزات کاهش می‌یابد.

یک مقیاس از راه‌حل‌های یو پی اس

وقتی این مسیر نیروی توزیع شده انتخاب می‌شود. راه‌حل‌های یو پی اس می‌توانند انتخاب شده و در حوزه‌های مختلف و کاربردهای مختلف در طی بخش مقیاس‌بندی شوند و از ایستگاه کاری منفرد تا شبکه‌های اداری تکمیل شده، رده‌بندی شوند. سیستم یو پی اس میکرو یعنی VA250 می‌تواند خریداری شود و از یک ایستگاه کاری PC منفرد حمایت کند. این‌ها به صورت نرمال در مورد برج کوچک نیرو کاربرد دارند و به یک محیط اداری، دارای تجهیزات ایستگاه کاری PC مرتبط می‌شوند. آنها به سوکت کابل‌های استاندارد بریتانیایی متصل می‌شود و یک IEC مشابه با سوکت کابل PC مشتری را فراهم می‌آورند. باتری پشتیبان هم در ساختار UPS در نظر گرفته شده است. تنظیم ارتباطات پروتکل مدیریت شبکه‌های ساده (SNMP) ین UPS و کامپیوتر، یا نرم‌افزار خودکار، باید عملی باشد.

سیستم‌های کوچک UPS دارای VA2000-500 هم در دسترس قرار دارند. مثل سیستم‌های میکرو این اجزای قابل حمل از تجهیزات اداری، با افزایش میزان خود باعث عرضه به سرورهای فایل‌ها و ایستگاه کاری کامل شده و دارای یک PC و تجهیزات جانبی‌اش، شده است و جدای از پرینترهای لیزری که می‌توانند اختلالات هماهنگ را در خروجی UPS بوجود آورند. اتصالات نیرو معمولاً با رابط‌های استاندارد انجام می‌گیرد. یو پی اس دارای چندین رابطه برای ادغام چندین بخش فرعی در ایستگاه می‌باشد و توسط فیوز یا قطع‌کننده‌ی مدار داخلی حمایت می‌شود. به صورت نرمال، در این سطح از نیرو باتری‌ها در بخش UPS قرار داده می‌شوند اما یک باتری می‌تواند افزوده شود اگر میزان بار به پشتیبان باتری بیشتری (به صورت خودکار) نیاز داشته باشد. مثل سیستم‌های میکرو، ارتباطات SNMP یا نرم‌افزار خودکار می‌توانند به عنوان ابزار مدیریتی در سیستم مورد استفاده قرار گیرند.

همچنین سیستم‌های یو پی اس از KVA10-3 وجود دارند مثل Power WAVE 1000 و MINI Power Plus که برای حمایت کامل از شبکه‌های اداری، جایگاه‌های سرورهای کوچک یا مراکز ارتباطی به عوض ایستگاه کاری منفرد طراحی شده‌اند. آنها از طرح‌های نصب شده‌ی سیمی به کابل‌های عرضه شده به عوض واحدهای رومیزی یا قابل حمل تشکیل شده‌اند و سیستم‌های بزرگتر امکان دارد در ورودی 3 فاز و خروجی‌های سه فاز عمل کند. به هر حال وقتی میزان نیرو به 15 یا KVA20 می‌رسد، امکان دارد باتری‌ها در یک جایگاه مجزا در نزدیکی واحد UPS قرار گیرند. اکثر تولیدکنندگان UPS رده‌ی مشترک یو پی اس و محفظه‌ی باتری یو پی اس را ارائه می‌کنند و یک ظاهر زیبا برای نصب UPS در داخل اتاق‌های سرور فراهم می‌آورند

ویژگی های  یو پی اس برای اپراتورهای مرکز داده‌ای(یو پی اس دیتا سنتر):

اپراتورهای مرکز داده‌ای امروزه، از سیستم‌های یو پی اس خود، انتظارات زیادی دارند. از آنجایی که شبکه‌ ملی، مدام، هشدارهایی درباره تأمین ارائه می‌کند و با هزینه روزافزون برق و مقررات محیطی، تنها تکنولوژی UPS، کارآمد و بسیار پیشرفته مناسب این محیط‌های بحرانی تلقی می‌شود. بنابراین از آنجایی که UPSL، نظرسنجی مرکز داده‌ای 2012 خود را آغاز می‌کند، بررسی نتایج مطالعه سال قبل برای پیش‌بینی نحوه تغییر شرایط و نحوه دستیابی اپراتورهای مرکز داده‌ای به یک ترتیب مناسب وضعیت جاری حائز اهمیت است.

یک دهه، زمان طولانی برای هر فردی است که در کتابش درباره تجهیزات IT سخن می‌گوید. سخت‌افزار کامپیوتری امروزه ویژگی بسیار متفاوتی نسبت به 10 سال قبل می‌باشد و توسعه تولیدات IT جدید بطور مستقیم و غیرمستقیم در آن دوره بر مراکز داده‌ای تأثیر گذاشته است. IT از ساده، اغلب ناکام متحول ده است و به بازده منبع ضروری کمک می‌کند و برای بقای سازمان حیاتی است. این تحول تکنولوژیکی پیوسته اثری بر روی نقش منبع‌های برق غیرقابل وقفه (UPS) داشته‌اند. در حالیکه زمانی UPS برای حمایت تعطیلی بموقع و مطبوع تجهیزات ICT و دستگاه آلات کارخانه‌ای و صنعتی به کار رفته است، امروزه نقش آن همراستا با اهمیت تجهیزات آن‌لاین 24/7/365 افزایش یافته است.

این بدان معنی است که سیستم‌های UPS جاری، بویژه در حوزه DC، اغلب برای مدیرتی تغییر از برق شاه خط به ژنراتور و بازگشت به شاه خط وقتی برق وصل می‌شود، بکار برده می‌شوند. بعلاوه، یو پی اس انتظار می‌رود، شاه خط‌ها را جهت اطمینان از جریان ثابت برق پاک به تجهیزات IT بطور کارآمد و پیوسته فیلتر کند. و نه تنها اینکه کاربران به اطمینان‌پذیری بالاتری نسبت به قبل نیاز دارند با 9999/99 درصد موجودیت یک استاندارد وضع شده است. نظرسنجی 2011 مؤسسه Uninterruptible Power Supplies که بطور دقیق به بررسی موضوعات برق مدنظر اپراتورهای مرکز داده‌ای پرداخته‌اند و اینکه انتظار آنها از تأمین‌کنندگان UPSشان چیست. بررسی نتایج نظرسنجی و اولویت‌های پاسخ‌دهندگان، فرصتی برای پیش‌بینی اینکه آیا وضعیت در 12 ماه گذشته تغییر کرده است، را فراهم می‌سازد و بینشی را برای دستیابی به آرایش‌های یوپی اس مناسب با فشارهای فنی و کاری ارائه می‌کند. یکی از یافته‌های کلیدی از نظرسنجی این بود که اپراتورها به اطمینان‌پذیری اهمیت می‌دهند و بررسی علت آن آسان است. بیش از 75? از پاسخ‌دهندگان، قطعی برق در عرض 12 ماه گذشته را گزارش دادند در حالیکه 78? بر این باور بودند که وضعیت در 10 سال آینده وخیم‌تر خواهد شد. بعد از بررسی ثبت‌های کشوری برای سال 2011، نمی‌توان گفت که این موضوع کاهش یافته است و آمار، تعداد مشابهی از قطعی‌های برق و مباحث برق در بین UK در سالهای 2010 و 2011 را نشان داد. با نگاه رو به جلو، احتمال اصلاح وضعیت وجود ندارد زیرا UK انتظار می‌رود تا Giga19 والت از ظرفیت تولیدی را تا 2018 از دست دهد. افزایش هزینه‌های انرژی، دغدغه عمده 80? افراد پاسخ دهنده بود، کاهش اثر کربن سازمانشان، یک اولویت بود بویژه زمانیکه مقررات محیطی، برای سازمانهای غیرمطیع مجازاتی در نظر می‌گیرد. در یک سال، قیمت‌های سوخت افزایش یافت و تنش‌هایی در مناطق تولیدکننده نفت رو به افزایش گذاشت. این افزایش بی‌ثباتی به این معناست که قیمت‌ها در یک جهت حرکت بوده و این چشم‌انداز مورد حمایت بزرگترین تاجر انرژی مستقل جهان می‌باشد که در فوریه هشدار داد که قیمت‌های نفت امسال یک افزایش رکورد بواسطه تنش‌های ژئوپرلتیک روزافزون در خاورمیانه را خواهد زد. Ian Taylor، مدیر عامل Vitol، سناریو اصلی‌اش پیش‌بینی قسمتهای نفت در سطح جاری برای تراز 2012 پابرجا می‌باشد، اما هشدار داد که ممکن است قیمت نفت تا به 150 دلار افزایش یابد اما به FT گفت که آن فقط احتمال است.

 

یو پی اس

,

فروش یو پی اس

,

فروش ups

,

خرید یو پی اس

,

شرکت یو پی اس

,

قیمت یوپی‌اس

محصولات یو پی اس ارائه شده توسط شرکت فیام صنعت: