سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی کامل یو پی اس های ایتالیایی جی تک

کمپانی جی تک (GTEC) با شعار سازمانی “شور و تجربه در زمینه تکنولوژی یو پی اس” یک شرکت تامین کننده برق اضطراری است که در سال 2004 توسط دو مدیر که پیش از این نمایندگی فروش یو پی اس کارخانجات بزرگ در سراسر جهان را بعهده داشتند، تاسیس شده است.

دفتر مرکزی کمپانی جی تک در در ایتالیا واقع بوده و  در کشورهای سنگاپور و فرانسه نیز فعالیت های گسترده دارد.

توسعه تکنولوژیکی پیوسته در زمینه تامین تجهیزات منابع بدون وقفه کامپیوترها و ارتباطات از راه دور، قابلیت اطمینان و کارایی بالا را بویژه در عرصه محصولات طبیعت دوست به عنوان مراکز داده، اتاق های سرور، پایگاه داده، بانک ها، بیمارستان ها و کنترول های صنعتی اعمال می کند.

شرکت GTec hc تیم های فروش و فنی با تجربه بیست ساله در زمینه تولید و توزیع UPS و منابع تغذیه تشکیل شده است.

جی تک علاوه بر اینکه تولید کننده یو پی اس می باشد، پشتیبانی فنی بالا در مشاوره قبل از خرید و خدمات پس از فروش را برای همه توزیع کنندگان و مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد و کیفیت نسبتا بالا نسبت به قیمت محصولاتش تضمین شده است.

از زمان طراحی تا نصب و تعمیر و نگهداری، بخش فنی جی تک قادر است مراکز داده را توسعه دهد.

 

محصولات جی تک

  • سیستم های برق بی وقفه از 600VA تا 900kVA یکپارچه و سه مرحله
  • تثبیت کننده های ولتاژ
  • یو پی اس های صنعتی
  • سیستم های یو پی اس ماژولار با تهویه مطبوع

 

یو پی اس های جی تک

یو پی اس های جی تک

خدمات جی تک

انعقاد قرارداد نصب و نگهداری برای سیستم های برق اضطراری (یو پی اس) در سرتاسر جهان برای به حداقل رساندن زمان پاسخ و هزینه های تعمیر و بازرسی های  دوره ای برنامه ریزی شده به منظور پیشگیری از اختلالات احتمالی

  • جایگزینی و حذف باتریهای یو پی اس فرسوده
  • تجزیه و تحلیل برق لازم برای برق کارخانه در محل، اندازه گیری، ضبط جریان برق، تجزیه و تحلیل امواج در حال حاضر؛ تجزیه و تحلیل کارایی، گزارش ها و پیشنهادات فنی برای حل مشکلات
  • تعمیر و نگهداری و نظارت بر تمام سیستم های قدرت.
  • خدمات Gtec با استفاده از تکنسین های متخصص به منظور ارائه پشتیبانی قابل اعتماد و صالح فنی و خدمات پس از فروش ارایه می گردد.
  • سرویس Gtec همچنین از مشتریان برای فعال سازی UPS و راه اندازی همراه با آموزش های اضافی برای کارکنان در محل پشتیبانی می کند.
  • دوره های آموزشی فنی برای مشتریان و توزیع کنندگان: جی تک دوره های آموزشی فنی را برای مهندسین و فروشندگان برگزار می کند تا مهارت های فنی آنها را به روز نگه دارد.
  • تعمیرات سریع : تعمیر سریع با استفاده از تکنولوژی پیشرفته یو پی اس و حرفه ای بودن پرسنل خدمات Gtec و مراکز پشتیبانی مجاز تضمین می شود.
  • مرکز راهنمایی: Gtec به لطف سرویس جدید Help Desk خود، تکنسین های پشتیبانی کننده را بهتر و سریع تر فراهم می کند. درخواست های مشتریان را می توان در زمان واقعی مدیریت کرد.

 

یو پی اس های جی تک

  • یو پی اس تک فاز ZP120N 1-20 kVA

مشخصات فنی : یو پی اس تک فاز، شکل موج سینوسی، اینورتر IGBT با مدولاسیون PWM برای بهره وری بالا، ورودی اموجاج بسیار پایین، کنترل دیجیتال با DSP (سیگنال پردازشگر دیجیتال).

فاکتور قدرت خروجی 0?9? – دارای صفحه نمایش ال سی دی کاربر پسند- رابط های استاندارد استاندارد: RS232 Smart و Smart USB (نرم افزار ویندوز WinPower 95/98 / NT / 2000 / XP / ME / Windows7 را پشتیبانی می کند)-

رابط هوشمند اسلات برای AS400، کارت SNMP، MODBUS (اختیاری) – پیکربندی موازی (6 ÷ 20kVA): حداکثر 4 واحد – نرم افزارمدیریت باتری- عملکرد شروع سرد – کنترل از راه دور EPO (خاموشی اضطراری) – حفاظت Backfeed: حفاظت در مقابل بازگشت انرژی به شبکه (خارجی) – دارای سیستم تست خودکار قدرت یو پی اس در هنگام راه اندازی. – حالت شارژ هوشمند دو مرحله ای – زمان پشتیبانی می تواند گسترش یابد.

کاربرد: مناسب برای سیستم های کامپیوتری کوچک و متوسط

 

   

یو پی اس های تک فاز جی تک

یو پی اس های تک فاز جی تک