سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت باربری

شاید تا الان تجربه ی کا ربا چنیدن شرکت باربری برای اسباب کشی را داشته اید ولی با همه آنها دچار مشکلاتی شده باشید . دیر رسیدن ماشین یا اخلاق بد کارگرانی که مسئولیت حمل اثاثیه را برعهده دارند ، دبه بازی در حین حساب و کتاب و سایر مشکلات دیگر را حتما اگر مستاجر باشید تجرب ه کرده اید .

از این رو تیم اتوبار و باربری تهران تصمیم به ایجاد سرویس دهی نموده و آماده است خدمات خود را در عرصه حمل بار و اثاث کشی و حمل بار از تهران به شهرستان را برای شما انجام دهد.

این باربری با سابقه چنیدن ساله ی خود و دارای مجوز از اتجادیه در خدمت شما عزیزان ساکن استان تهران می باشد ، سرویس دهی این شرکت به صورت شبانه روزی و به صورت هفت روز هفته می باشد ، خدمات باربری و اتوبار تهران با افرادی زبده و کار آمد صورت می گیرد که این افراد دارای سالها سابقه در عرصه باربری می باشند و خدمات خود را به شما ارائه می دهند.

ما دارای مجوز از اتحادیه باربری داران استان تهران هستیم پس انتخاب یک شرکت که اثاث کشی ما را انجام دهد در اولیت قرار دارد.

تیم باربری تهران آماده خدمت گزاری به شما را خواهد داشت ، پس نگران هیچ چیزی نباشید و کار را بدست ما سپرده و نگران هیچ چیزی نباشید روش صحیح اسباب کشی وسایل همراه با بسته بندی را برایتان انجام می دهیم.

هم اکنون خدمت گزاران شما در باربری تهران آماده سرویس دهی به شما را دارند آدرس سایت باربری تهران http://tehranfreight.com می باشد می توانید به وب سایت مراجعه نموده و درباره شرکت باربری تهران بیشتر اطلاعات کسب کنید.

و یا اینکه با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید آماده خدمت گزاری به شما را خواهیم داشت.

02144440426

02188104479

02122895364

09197722572

با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.